reklama

Stretnutie, aké som v živote nečakala.

Sadol si vedľa mňa, ticho a úctivo. Stretli sa nám pohľady a v jeho očiach som videl slzy. Slzy, ktoré netečú. Na rozdiel odo mňa, ktorá vypúšťala slzy akoby som na to mala väčší dôvod ako on. Spýtal sa ma veľmi slušne prečo moje očí plačú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Len som na neho dívala a pozorovala ako si v rukách žmolí nejakú vreckovku. Povedala som mu veľmi po tichu, že neoplatí sa mi žiť vo svete, kde nie som šťastná. Usmial sa na mňa. Cez jeho zvráskavenú, zarastenú a špinavú tvár som ten úsmev predsa len videla. Bol to priateľský ba až rodičovský úsmev. Pozrel sa smerom k nebesiam a povedal mi vetu, ktorá mi bude večne rezonovať v pamäti: ,,Vidíš ma, vidíš, že nemám úžasný život, nemám domov ani rodinu pri sebe, ale mám Boha a to ma napriek všetkého robí šťastným´´. Vtedy mi slzy začali tiecť ešte viac, nie preto, že by som sa naďalej ľutovala ale preto, lebo som vo svojej bolesti nevidela pokoru. 6 človek, ktorí je biedny, úbohý a často ľuďmi opovrhovaný mi ukázal, že všetko máme obetovať Bohu a to nás šťastnými spraví. Každý z nás má svoje ťažkosti a problémy ale myslím si, že ak človek chce dá sa to zmeniť, možno nie bohatstvom a luxusným životom ale láskou a silnou vierou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa ho spýtala, prečo nemá domov a prečo nie je s rodinou odpovedal mi jednou vetou, ktorou som to celé pochopila. Povedal, že Boh mu dal niesť taký kríž. Usmial sa na mňa znova, vstal a na odchode bolo počuť z jeho úst posilňujúce slová do života, také slová ktoré by som nečakala nikdy od neznámeho človeka: ,,Utri si slzy a vezmi si svoj kríž a kráčaj tak ako máš. Toho človeka som nikdy viac nevidela, ale pochopila som veľa vecí. Túžim pomáhať ľudom, ktorí to potrebujú a ktorí hľadajú Boha. Pomáhať biednym ľudom a ľudom bez domova.

Lenka Škulecová

Lenka Škulecová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoduchá, milujúca, odvážna, priebojná, so zmyslom pre humor, talentovaná, rozvážna, pokojná... Takáto chcem v budúcnosti byť! Zoznam autorových rubrík:  úvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu